Sfaturi al naibii de bune (pentru oameni talentaţi!) conţine sfaturi şi lecţii de viaţă brutale şi cinstite venind din partea lui George Lois, un guru al publicităţii, adevăratul Mad Men, sursa de inspirație a celebrului serial, şi faimosul instigator cultural care a schimbat, datorită unicei şi extravagantei sale gândiri creative, atât publicitatea, cât şi cultura lumii în care trăim. George Lois. Unicul, singurul; geniu, copil teribil, fondator de agenţii, creator de legende. Fiul unui florar grec continuă să îşi atace viaţa şi munca cu energia şi entuziasmul unui tânăr Zorba. George Lois este un adevărat supererou al publicităţii. Wall Street Journal Fiecare industrie are vedetele sale, iar în lumea publicităţii, George Lois, domnul «Marea Idee», străluceşte ca o supernovă. Din anii ’50, Lois are o influenţă uriaşă asupra culturii mondiale. Business Week Celebrul publicitar a adus pe Madison Avenue o mentalitate specială a omului trecut prin viaţă, care nu înghite prostii. Dar bravada lui Lois a fost mereu compensată de pasiunea lui pentru designul avangardist şi de misiunea care l-a ghidat prin viaţă: să aducă publicitatea la rangul de artă. GQ Magazine Curajosul George Lois a fost agentul provocator care a declanşat Revoluţia Creativă a publicităţii din anii ’60. Realizările sale remarcabile continuă să constituie un standard al industriei. The New York Time
Scrie parerea ta
Sfaturi al naibii de bune
Ai cumparat produsul Sfaturi al naibii de bune ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Sfaturi al naibii de bune (pentru oameni talentaţi!) conţine sfaturi şi lecţii de viaţă brutale şi cinstite venind din partea lui George Lois, un guru al publicităţii, adevăratul Mad Men, sursa de inspirație a celebrului serial, şi faimosul instigator cultural care a schimbat, datorită unicei şi extravagantei sale gândiri creative, atât publicitatea, cât şi cultura lumii în care trăim. George Lois. Unicul, singurul; geniu, copil teribil, fondator de agenţii, creator de legende. Fiul unui florar grec continuă să îşi atace viaţa şi munca cu energia şi entuziasmul unui tânăr Zorba. George Lois este un adevărat supererou al publicităţii. Wall Street Journal Fiecare industrie are vedetele sale, iar în lumea publicităţii, George Lois, domnul «Marea Idee», străluceşte ca o supernovă. Din anii ’50, Lois are o influenţă uriaşă asupra culturii mondiale. Business Week Celebrul publicitar a adus pe Madison Avenue o mentalitate specială a omului trecut prin viaţă, care nu înghite prostii. Dar bravada lui Lois a fost mereu compensată de pasiunea lui pentru designul avangardist şi de misiunea care l-a ghidat prin viaţă: să aducă publicitatea la rangul de artă. GQ Magazine Curajosul George Lois a fost agentul provocator care a declanşat Revoluţia Creativă a publicităţii din anii ’60. Realizările sale remarcabile continuă să constituie un standard al industriei. The New York Time
Acorda un calificativ