Strategii de succes in negocieri de afaceri internationale - Maria Alexandra Maassen

Cod intern: xsales_325985882
Vizualizari: 5 / Achizitii: 4
Pret:   33.16 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 29-10-2024: 06:10 si vandut de Libris. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al Libris

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Negocierea presupune o pregatire temeinica si o analiza continua a diferitelor tipuri si scenarii de negociere, ceea ce o ridica la rang de arta, de strategie. Lucrarea de fata prezinta elementele esentiale pentru a crea strategii de succes in negocierile internationale, pe baza unor teorii testate si a unor studii de caz create din experienta profesionala in mediul privat (incluzand lucrul in multinationale) a autoarei, din activitatea desfasurata in timpul doctoratului in domeniul energiei regenerabile, precum si din implicarea in domeniul artistic. Toate studiile de caz sunt realizate de autoare, nefiind preluate din nicio sursa, si se bazeaza pe experienta practica din domeniile de negociere prezentate. Cartea este destinata studentilor de la facultatile si liceele de profil economic, dar si oricarei persoane interesate de a cunoaste domeniul negocierilor de afaceri. Din cuprins: • Principiul Harvard Business in Negocieri •Personalitati de negociator conform Myers-Briggs •Etapele de negociere •Strategii in negocieri internationale •Greseli in negocierile de afaceri si solutii •Strategii de negociere in achizitii si aplicarea Kralijc Matrix •Exercitii recapitulative Puncte forte: •prezentarea principalelor concepte esentiale pentru negocierile de afaceri, in general, si pentru negocierile de afaceri internationale, in special. •explicatii teoretice urmate de exercitii menite sa puna in practica si sa ajute la consolidarea si insusirea informatiilor oferite. •antamarea unor cunostinte ce se dovedesc deosebit de utile nu numai pentru cei implicati direct in negocierile de afaceri, prin studierea diferitelor tipuri de personalitati pe care un negociator le poate regasi in partenerul sau de afaceri, ci si pentru orice persoana ce, indiferent de ocupatia pe care o are, se regaseste zilnic in diverse interactiuni in care spiritul de negociere devine un atu.
Nota clientilor